داده های منبع باز سرطان

تحقیقات منبع باز سرطان ، یک سایت برای مشارکت همه در مبارزه با سرطان

داده های منبع باز سرطان

تحقیقات منبع باز سرطان ، یک سایت برای مشارکت همه در مبارزه با سرطان

تنها یک نفر برای مبارزه با جمعیتی عظیم از مولکول ها کافی و یا بس نیست ! باید ما باشیم ، تا جان هزاران نفر را نجات دهیم .

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

طبق اخرین تحقیقات از منبع ncbi و مقاله منتشر شده در ان ، همچنین سایت های دیگر همانند medical news today ، تایید شد که هسته انگور حاوی مقدار قابل توجهی انتی اکسیدان و یون های فعال است که باعث میشود روند بهبودی سرطان تا 67% بدون نیاز به شیمی درمانی صورت گیرد.

عصاره تهیه شده از این دانه ها ، با سلول های سرطانی مقابله می کنند و به خاطر داشتن خاصیت اسیدی ، این سلول ها را از بین می برند.

grape seed and cancer


همچنین باید توجه کرد که میتوان از روی فرمول بالا ، دارو های جدیدی را ساخت که برای درمان سرطان به کار بروند و بدین معناست که سرطان خوشخیم با همین دارو ها درمان میشود و سرطان های بدخیم با استفاده از این دارو ها ، روند سریع تری در درمان پیدا می کند که احتمال جراحی در شخص را پایین می اورد.

همچنین این دارو در درمان سرطان سینه ، سرطان خون ، سرطان پوست ، سرطان پروستات و ... موثر است و نقش بالایی در درمان دارد.

علم به شدت در حال پیشرفت است و ما باید خود را به سرعت به این قطار پر فراز و نشیب برسانیم ولی جای این امید است که سرطان تا ده سال اینده دیگر ک چالش بزرگ نباشد.

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • morteza vvvvvvv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی