داده های منبع باز سرطان

تحقیقات منبع باز سرطان ، یک سایت برای مشارکت همه در مبارزه با سرطان

داده های منبع باز سرطان

تحقیقات منبع باز سرطان ، یک سایت برای مشارکت همه در مبارزه با سرطان

تنها یک نفر برای مبارزه با جمعیتی عظیم از مولکول ها کافی و یا بس نیست ! باید ما باشیم ، تا جان هزاران نفر را نجات دهیم .

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

سرطان ، بیماری شایع که روز به روز به تعداد افراد مبتلا به ان اضافه میشود و اگر تحت کنترل قرار نگیرد چه بسا به مرگ منجرب شود.

هرکدام از ما در قبال جان تک تک هم نوعان و غیر هم نوعان خود مسئول هستیم و باید تا جایی کهدر توانمان است برای نجات جان انها تلاش کنیم ، چیزی که ما را در این امر مهم یاری میکند ، مشارکت تمام افراد با یک دیگر است و گرنه هیچ پیشرفت چشمگیری حاصل نمی شود .

شاید بد نباشد نگاهی به پیشرفت صنایع ای تی بیندازیم ، از کامپیوتر های خانگی تا کامپیوتر های بزرگ و صنعتی ، همگی پیشرفت چشمگیری را از سال دوهزار تا به امروز فراهم کرده اند و اگر بخواهیم علت ان را جویا شویم ، به شرکت های بزرگی مانند گوگل ، ماکروسافت ، ردهت ، اینتل ، انویدیا و ... میرسیم که در حقیقت هرکدام با اعمال سیاست های خاص خودشان ، افراد مستعد و متخصص زیادی را دارند ، یا حتی اگر نگاهی به همین شبکه های اجتماعی بیندازیم ، خواهیم دید خالق هرکدام از انها چه کسانی می باشند ، اما چرا من این حرف ها را زدم ؟

تا به حال به فلسفه به وجود امدن لینوکس  و گنو توجه کرده اید ؟ شاید بد نباشد کمی درباره انها بدانید ، پیشرفت چشمگیری که دارد ، بی نهایت سریع است و علت ان وجود داشتن کرنل سیستم عامل و زبان های برنامه نویسی قدرتمندی همچون پایتون و ... برای تمام افراد می باشد ، در حقیقت هرکسی که می تواند استعدا یا تخصص یا هردو را در این زمینه نشان دهد ، گریزی زده و ان را برای خود تجزیه تحلیل می کند و از کنار هم قرار گرفتن برنامه هایی از این دست و تجزیه و تحلیل های مختلف ، یک سیتم واحد و یکپارچه به وجود می اید که اتفاقا اشاره به همان ضر بالمثل «یک دست صدا ندارد.» می کند.

جالب این است که روند سرعت بخشی در این اصل حدود 60 برابر شرکت های بزرگیست که در این زمینه فعالیت می کنند ، مثلا غولی مانند ماکروسافت ! و قطعا مخاطب بی حد و اندازه ای را جذب خود می کند که پیش بینی ها نشان داد که بیش تر مردم یا از سر نیاز و یا از سر همین منبع بازی ، به سمت این سیستم رفتند که در اخر ماکروسفت با سیاست خود ، اعلام کرد عاشق لینوکس شده است و قصد دارد ان را وارد سیستم عامل خود کند ، که خود این بحث جنجالی دیگری را می طلبد.

 ولی در اینجا و در این سایت برگرفته از ایده اقای «جای برادنر» منبعی را به وجود اوردیم که نه یک نفر بلکه همه ما و شاید فراتر از مرز ها ، بتوانیم در کنار هم یک پیوند محکم و استوار تشکیل دهیم تا سرطان را ریشه کن کنیم .

Jay Bradner

ما به معنای واقعی به کلمه اتحاد و هبستگی بدون هیچ چشمداشتی اعتقاد داریم و مطمئنا نه تنها مردم شریف ایران بلکه تمام جهان به ین جمله معتقدندودوست داریم در کنار هم در این سایت ، منبعی را گرداوری کنیم که بعد از سالیان ، به یک پیشرفت چشمگیر در حوزه مقابله با سرطان تبدیل شود ، و نه تنها ایارن و جهان را شادمان کنیم ، بلکه جان هزاران نفری که از دست میروند را نجات دهیم. به امید ان روز کار وب را شروع می کنیم ، در کنار یک دیگر ...

  • ۹۸/۰۴/۱۵
  • morteza vvvvvvv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی